Pre-MBA Бізнес
pre-MBA Бізнес
Середньострокова програма, що розвиває функціональні компетенції з основних напрямків – менеджменту, маркетингу та фінансів.
- Pre-MBA Бізнес
- Pre-MBA Управління фінансами
- Pre-MBA Менеджмент та лідерство
- Pre-MBA Маркетинг
- Pre-MBA Управління бізнес-процесами
Від повного курсу МВА програма pre-MBA Бізнес відрізняється меншою тривалістю та відсутністю міжнародного навчального модулю, проте у відносно стислі строки вона дозволяє оволодіти ключовими бізнес-компетенціями.
Програма побудована за тією ж логікою та має таку ж структуру, що і класична програма MBA, і є оптимальною для тих, хто прагне отримати базові знання з управління компанією.


Для кого
- керівників підрозділів великих компаній
- власників середнього та малого бізнесу
- керівників середніх та малих компаній
- для всіх тих, хто прагне особистісного та кар’єрного
росту
Що дає Вам програма
Бізнес-економіка
- Глобальне та локальне навколишнє середовище бізнесу
- Мікроекономічні та макроекономічні фактори
- Закон попиту, зміна попиту та зміна величин попиту. Причини змін у попиті
- Еластичність попиту. Оцінка та вимірювання еластичності. Фактори еластичності.
- Витрати та ринкове пропонування
- Ринкова цінова координація та зміни ринкової рівноваги
- Регулятивні втручання в ринкове ціноутворення
- Кругообіг ВВП, рух продуктів та рух грошей в макросередовищі
- Вплив макроекономічної політики на бізнес
Розвиток організації та персоналу
- Загальні принципи управління організацією (історичний досвід)
- Цикл розвитку організації та особливості менеджменту персоналу на різних стадіях розвитку
- Організаційна культура
- Типологія особистості у бізнесі
- Принципи побудови організаційної структури та підбору персоналу
- Лідерство та менеджмент
- Управління змінами
- Побудова результативної команди
- Оцінювання, розвиток та мотивація персоналу
Фінансовий облік та звітність
- Види обліку на підприємстві
- Основні принципи і стандарти бухгалтерського обліку
- Призначення і склад фінансової звітності
- Баланс підприємства
- Прядок складання Звіту про фінансові результати
- Звіт про рух грошових коштів
- Облік основних засобів
Управлінській облік
- Основи контролінгу
- Аналіз взаємозв’язку витрат, обсягу діяльності та прибутку
- Аналіз релевантної інформації для прийняття управлінських рішень
- Бюджетне планування і контроль
- Стратегічний контролінг
Стратегічний менеджмент
- Стратегія та її складові
- Цілі, місії, візії
- Аналіз та прогноз змін бізнес-середовища, сценарії змін
- Конкуренція та аналіз галузі
- Концептуальні стратегії
Маркетинговий менеджмент
- Різниця між функціями відділу маркетингу та стратегічним управлінням маркетинговою
- діяльністю бізнесу
- Маркетингові джерела формування грошового потоку
- Вплив маркетингових рішень на прибуток
- Маркетинговий аналіз
- Вибір цільових ринків для бізнесу
- Джерела зростання продажів
- Маркетингове позиціювання
- Управління продуктовою політикою компанії
- Ринкове ціноутворення
- Комунікаційна стратегія бізнесу
Управління проектами
- Відбір проектів, які відповідають стратегії компанії
- Планування виконання проекту
- Визначення необхідних для проекту ресурсів (час, люди, фінанси, ін.)
- Формування ефективної проектної команди
- Контроль за виконанням проекту
- Управління ресурсами під час виконання проекту
- Аналіз і мінімізація проектних ризиків
Комерційне право
- Характеристика правової системи України в цілому та господарських правових відносин зокрема
- Правове регулювання створення та діяльності фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців, а також юридичних осіб в різних організаційно-правових формах
- Характеристика об’єктів цивільних/господарських правовідносин
- Речові права на майно
Комп’ютерна симуляція Management Game
Бізнес-симуляція, що імітує діяльність компанії в міжнародному конкурентному середовищі. Ділова гра розроблена у Центрі інтерактивних комп’ютерних симуляцій Carnegie Mellon University, США, і викладається у міжнародному і локальному форматах. Команди учасників розробляють адаптивні конкурентоспроможні стратегії розвитку компанії і впроваджують їх у життя протягом 2-3 віртуальних років, ухвалюючи стратегічні рішення з маркетингу, виробництва, фінансів та розвитку.
Викладачі
- Модульна форма навчання
Формат навчання
п’ятниця з 17.30 до 21.30 та субота з 9.00 до 17.00 (двічі на місяць)
Старт
25 березня 2022 р.
Тривалість
9 місяців (188 академічних годин)
Диплом
сертифікат Бізнес-школи МІМ (із знаком акредитації міжнародної асоціації CEEMAN)
Вартість навчання
124 600 грн. діє за умови сплати першого платежу у розмірі 8 000 грн. до 12.03.2022 р. (включно)
129 600 грн. діє з 13.03.2022 р.
Є можливість сплачувати поетапно: щоквартально або щомісячно
Мова викладання
українська, російська
Документи для вступу
- Резюме (CV)
- Копія диплома про вищу освіту України
- Копія внутрішнього паспорта (1-ша, 2-га та 11-та стор.)
Якщо Ви не є громадянином України, необхідно пред'явити посвідчення на постійне проживання в Україні - Копія закордонного паспорта (1-ша стор.)
- Копія ідентифікаційного податкового номера (ІПН)
- 1 кольорова фотокартка
- Анкета кандидата на навчання (заповнену анкету необхідно зберегти і відправити за адресою welcome@mim.kyiv.ua з позначкою "анкета абітурієнта" в темі листа)
- Есе (обґрунтування мети навчання, заповнене есе необхідно зберегти і відправити за адресою welcome@mim.kiev.ua з позначкою "анкета абітурієнта" в темі листа)
Бізнес-школа МІМ
м. Київ, вул.Шулявська 10/12 В (заїзд з вул.Ярмоли)
Відгуки випускників
Приєднуйтеся до спільноти МІМ
Записатися на програму або поставити будь-які питання можна: