Маркетинг
pre-MBA Маркетинг
Середньострокова програма розвитку маркетингових компетенцій
- Бізнес
- Управління фінансами
- Менеджмент та лідерство
- Маркетинг
- Управління бізнес-процесами
Програма систематизує управлінські навички та знання в області маркетингу і дає практичний маркетинговий інструментарій для ефективного ведення бізнесу.
Вона сприяє підвищенню професійної та особистої ефективності маркетолога, а також ефективності бізнесу в цілому.
Для кого
- спеціалістів маркетингових підрозділів
- директорів з маркетингу
- власників малих та середніх компаній
- управлінців вищої ланки
- фахівців різних спеціальностей, які бажають поглибити свої знання в маркетингу
Що дає Вам програма
Основи маркетингу
- Завдання маркетингу в структурі управління компанією
- Особливості маркетингу В2В і В2С
- Особливості маркетингу товарів і послуг
- Механізми впливу маркетингу на валовий прибуток
- Загальна логіка процесу управління маркетингом
- Суть стратегічного маркетингового плану
Концепції управління маркетингом
- Стратегія управління маркетингом в системі корпоративного управління підприємством
- Систематизація джерел зростання продажів
- Маркетинг, орієнтований на створення цінності
- Зв'язок управління маркетингом з ланцюжком створення цінності
Маркетинговий аналіз
- Основні об'єкти маркетингового аналізу
- Концепція 5С
- PESTLE-аналіз
- Маркетингові метрики у визначенні резервів зростання бізнесу
- Принципи портфельного аналізу
Сегментація ринку. Таргетинг.
- Суть сегментації споживачів
- Критерії сегментування на В2В ринку
- Принципи ефективного сегментування
- Модель вибору цільового сегмента
- Критерії визначення привабливості сегмента
- Визначення конкурентоспроможності продукту для обраного сегмента
Брендинг
- Поняття брендингу
- Аудит здоров'я брендів, стратегії посилення товарних і корпоративних брендів
- Вибір USP
- Перцепційні карти
- Концепція FAB
- Визначення позиціонування продукту
Маркетингові стратегії
- Ключові фактори, що визначають маркетингову стратегію
- Основні стейкхолдери
- Система стратегічних показників
- Модель DPM
- Категоризація споживачів в контексті оцінки зростання продажів
- Управління стратегією бренду
- Оцінка і управління ринковими ризиками
- Практика розробки маркетингової стратегії
Прогнозування та середньострокове планування в маркетингу
- Інструменти прогнозування продажів
- Планування маркетингу
- Принципи контролю системи продажів
- Бюджетування в маркетингу
Маркетинг-мікс
- Відповідність комплексу маркетингу обраній стратегії
- Зв'язок складових комплексу маркетингу
- Принцип формування продуктової політики
- Трирівнева модель товару
- Принципи побудови дистрибуції в маркетингу
- Моделі дистрибуції в Україні, їх особливості та компоненти
Управління асортиментом / категорійний менеджмент
- Принципи управління асортиментом
- Методи класифікації асортименту
- Маркетингові методи управління асортиментом
- Інструменти аналізу асортименту / клієнтів
- Основні принципи категорійного менеджменту
- Формування товарних категорій
- Методологія категорійного менеджменту
- Аналіз категорії і визначення стратегії розвитку категорії і окремих товарних одиниць
- Оперативне управління категорією
- Ухвалення комплексних рішень по асортименту і логістичним процесам в категорії
Управління дистрибуцією і продажами
- Принципи побудови дистрибуції в маркетингу
- Моделі дистрибуції в Україні, їх особливості та компоненти
- Розвиток торгової марки і завдання торгової команди на торговій території
- Планування продажів
- Принципи контролю системи продажів
- Стимулювання оптових продажів
- Стимулювання роздрібних продажів
- Управління торговими представниками
Ціноутворення в маркетингу
- Вартісний і ціннісний підходи до ціноутворення
- Формування цінових стратегій в орієнтації на покупця
- Зв'язок ціноутворення з ланцюжком створення цінності і ланцюжком дистрибуції
- Основні складові процесу маркетингового ціноутворення
- Цінова еластичність
- Цінова і ціннісна конкуренція
- Зв'язок цінової політики і стратегії позиціонування
Реклама в маркетингу
- Розробка стратегії маркетингових комунікацій
- Просування на різних ділянках ланцюжка цінності
- Розробка плану рекламної кампанії
- Основні маркетингові показники в рамках стратегії комунікацій
- Принципи роботи з рекламними агентствами
Маркетингові дослідження
- Види і методи маркетингових досліджень
- Первинна і вторинна інформація
- Процес організації та проведення маркетингового дослідження
- Визначення ємності і обсягу ринку – практичні аспекти
- Медіадослідження
- Практика маркетингових досліджень: типові проблеми і способи рішень
- Особливості роботи з підрядниками при проведенні маркетингових досліджень
Бізнес-симуляція Маркстрат (Markstrat)
Інтегруючий інструмент програми, який включає наступні види активностей: роботу в групах, лекції та загальні дискусії, захист групових проектів.
Участь в симуляції дозволяє набути навичок прийняття управлінських рішень з наступних аспектів стратегічного маркетингу: стратегії формування портфеля брендів, стратегії сегментації та позиціонування, управління комплексом маркетингу (ціноутворення, виробництво, комунікації і дистрибуція).
Викладачі
- Модульна форма навчання
Формат навчання
п’ятниця з 17.30 до 21.30, субота з 9.00 до 17.00 (двічі на місяць)
Старт
23 квітня 2021 року
Тривалість
6 місяців
Диплом
сертифікат Бізнес-школи МІМ (із знаком акредитації міжнародної асоціації CEEMAN)
Вартість навчання
80 600 грн. діє за умови сплати першого платежу у розмірі 8 000 грн. 12.02.2021 р. (включно)
84 600 грн. діє за умови сплати першого платежу у розмірі 8 000 грн. з 13.02.2021 р. до 12.03.2021 р. (включно)
88 600 грн. діє з 13.03.2021 р.
Є можливість сплачувати поетапно: щоквартально або щомісячно
Мова викладання
українська, російська
Документи для вступу
- Резюме (CV)
- Копія диплома про вищу освіту України
- Копія внутрішнього паспорта (1-ша, 2-га та 11-та стор.)
Якщо Ви не є громадянином України, необхідно пред'явити посвідчення на постійне проживання в Україні - Копія ідентифікаційного податкового номера (ІПН)
- 1 кольорова фотокартка
- Анкета кандидата на навчання (заповнену анкету необхідно зберегти і відправити за адресою welcome@mim.kiev.ua з позначкою "анкета абітурієнта" в темі листа)
- Есе (обґрунтування мети навчання, заповнене есе необхідно зберегти і відправити за адресою welcome@mim.kiev.ua з позначкою "анкета абітурієнта" в темі листа)
Місце навчання
Бізнес-школа МІМ
м. Київ, вул.Шулявська 10/12 блок В (заїзд з вул. Ярмоли)
Відгуки випускників
Приєднуйтеся до спільноти МІМ
Записатися на програму або поставити будь-які питання можна: