Markstrat
Бізнес-симуляція
Розвиває навички
- 01
Створення успішних маркетингових стратегій на висококонкурентних ринках
- 02
Вибіру цільових сегментів, позиціонування продуктів, розробки та виведення на ринок нових брендів
- 03
Прийняття рішень щодо продукту, ціни, позиціонування та дистрибуції товару
- 04
Розробки рекламної стратегії, сегментування цільової аудиторії та таргетингу
- 05
Замовлення, аналізу даних та використання досліджень (загально-галузевих та вузько-спрямованих) для прийняття маркетингових рішень
- 06
Формування ефективних команд менеджерів з продажу та успішного розподілу їх зусиль щодо просування продуктів
Ми працюємо з сьомою версією симуляції, яка має покращений інтерфейс, містить багато візуалізацій та графіків, але і більше даних для аналізу. Вже немає обмежень щодо роботи виключно на території бізнес-школи - це відкриває більше можливостей для тімбілдінгу і дає більше простору для дискусій і прийняття відповідних рішень
Віцепрезидент Бізнес-школи МІМ, викладач-консультант з бізнес-симуляції MarkStrat
Контекст гри
- 01
Бізнес-середовище
- 02
Стартові умови
- 03
Загальна ціль
Важливо
У процесі
Результат
Додаткова інформація
- 01
Провайдер
- 02
Тривалість
- 03
Вартість