Markstrat

Бізнес-симуляція

Розвиває навички

  1. 01

    Створення успішних маркетингових стратегій на висококонкурентних ринках

  2. 02

    Вибіру цільових сегментів, позиціонування продуктів, розробки та виведення на ринок нових брендів

  3. 03

    Прийняття рішень щодо продукту, ціни, позиціонування та дистрибуції товару

  4. 04

    Розробки рекламної стратегії, сегментування цільової аудиторії та таргетингу

  5. 05

    Замовлення, аналізу даних та використання досліджень (загально-галузевих та вузько-спрямованих) для прийняття маркетингових рішень

  6. 06

    Формування ефективних команд менеджерів з продажу та успішного розподілу їх зусиль щодо просування продуктів

Ми працюємо з сьомою версією симуляції, яка має покращений інтерфейс, містить багато візуалізацій та графіків, але і більше даних для аналізу. Вже немає обмежень щодо роботи виключно на території бізнес-школи - це відкриває більше можливостей для тімбілдінгу і дає більше простору для дискусій і прийняття відповідних рішень

Мирослава Грозінська

Віцепрезидент Бізнес-школи МІМ, викладач-консультант з бізнес-симуляції MarkStrat

Контекст гри
  1. 01

    Бізнес-середовище

  2. 02

    Стартові умови

  3. 03

    Загальна ціль

Важливо

У процесі
Результат

Додаткова інформація

  1. 01

    Провайдер

  2. 02

    Тривалість

  3. 03

    Вартість

Контактна особа

Наталя Балабонкіна

Менеджер

Інші симуляції

subscription_title