Бізнес-симуляції
Навчання за допомогою комп'ютерних симуляцій - є однією з методик, що використовує бізнес-школа у своїх освітній діяльності
Комп'ютерні бізнес-симуляції націлені на
- 01
оцінку здатності учасників швидко вчитися, адаптуватися до незнайомого середовища та приймати рішення
- 02
розвиток навичок уміння працювати з метаданими, застосовувати аналітичні методи та користуватися наявними дослідженнями
- 03
оволодіння здатністю прийняття оптимальних рішень в умовах різниці інтересів, у кризових ситуаціях обмеженості ресурсів та часу
- 04
створення ефективних команд менеджерів
- 05
опанування техніки ефективних комунікацій
- 06
розвиток лідерських навичок
Management Game
Провайдер - Університет Карнегі-Меллон (Carnegie Mellon University, USA)
Markstrat
Провайдер - Європейський інститут ділового адміністрування (INSEAD, France)
Everest
Провайдер - Гарвардський університет (Harvard Business Publishing, USA)
Головна перевага будь-якої симуляції в тому, що слухачі можуть ризикувати, не боячись втратити гроші, бо це віртуальне середовище. Тобто можна спробувати ті стратегії, які в реальному житті втілювати страшно, і навчитися на своїх помилках, адже у підсумку всі слухачі проводять аналіз своїх рішень та визначають, де і чому вони допустилися помилок
Віцепрезидент Бізнес-школі МІМ, завідувач науково-методичного відділу, викладач з бізнес-симуляції MarkStrat