Бізнес-симуляції

Навчання за допомогою комп'ютерних симуляцій - є однією з методик, що використовує бізнес-школа у своїх освітній діяльності

Комп'ютерні бізнес-симуляції націлені на

  1. 01

    оцінку здатності учасників швидко вчитися, адаптуватися до незнайомого середовища та приймати рішення

  2. 02

    розвиток навичок уміння працювати з метаданими, застосовувати аналітичні методи та користуватися наявними дослідженнями

  3. 03

    оволодіння здатністю прийняття оптимальних рішень в умовах різниці інтересів, у кризових ситуаціях обмеженості ресурсів та часу

  4. 04

    створення ефективних команд менеджерів

  5. 05

    опанування техніки ефективних комунікацій

  6. 06

    розвиток лідерських навичок

Management Game

Провайдер - Університет Карнегі-Меллон (Carnegie Mellon University, USA)

Markstrat

Провайдер - Європейський інститут ділового адміністрування (INSEAD, France)

Everest

Провайдер - Гарвардський університет (Harvard Business Publishing, USA)
Головна перевага будь-якої симуляції в тому, що слухачі можуть ризикувати, не боячись втратити гроші, бо це віртуальне середовище. Тобто можна спробувати ті стратегії, які в реальному житті втілювати страшно, і навчитися на своїх помилках, адже у підсумку всі слухачі проводять аналіз своїх рішень та визначають, де і чому вони допустилися помилок

Мирослава Грозінська

Віцепрезидент Бізнес-школі МІМ, завідувач науково-методичного відділу, викладач з бізнес-симуляції MarkStrat

Зверніть увагу

Контактна особа

Тетяна Фікс

Менеджер