Бізнес-симуляції
Навчання за допомогою комп'ютерних симуляцій - є однією з методик, що використовує бізнес-школа у своїх освітній діяльності

Комп'ютерні бізнес-симуляції націлені на
- 01
оцінку здатності учасників швидко вчитися, адаптуватися до незнайомого середовища та приймати рішення
 - 02
розвиток навичок уміння працювати з метаданими, застосовувати аналітичні методи та користуватися наявними дослідженнями
 - 03
оволодіння здатністю прийняття оптимальних рішень в умовах різниці інтересів, у кризових ситуаціях обмеженості ресурсів та часу
 - 04
створення ефективних команд менеджерів
 - 05
опанування техніки ефективних комунікацій
 - 06
розвиток лідерських навичок
 
Management Game

Провайдер - Університет Карнегі-Меллон (Carnegie Mellon University, USA)
Markstrat

Провайдер - Європейський інститут ділового адміністрування (INSEAD, France)
Everest

Провайдер - Гарвардський університет (Harvard Business Publishing, USA)
Головна перевага будь-якої симуляції в тому, що слухачі можуть ризикувати, не боячись втратити гроші, бо це віртуальне середовище. Тобто можна спробувати ті стратегії, які в реальному житті втілювати страшно, і навчитися на своїх помилках, адже у підсумку всі слухачі проводять аналіз своїх рішень та визначають, де і чому вони допустилися помилок

Віцепрезидент Бізнес-школі МІМ, завідувач науково-методичного відділу, викладач з бізнес-симуляції MarkStrat








